Skip to content

Дончев, continued.

13.03.2009

Докато чакаме Комисията по гражданското общество и медии да публикува стенограмата от заседанието, в което Владимир Дончев изрази притеснението си от гей-лобитата… искам само да изясня, че тук не става въпрос за вече приет и функциониращ закон. От материалите в Стандарт и Новинар това не се разбира.

Дискусията в Комисията е по повод законопроект за лобистката дейност, внесен от Любен Дилов и Ася Михайлова. Коментарите на Дончев са във връзка с чл. 4 от законопроекта, където се разглеждат положенията, при които се забранява осъществяването на лобистка дейност. Т.1 от въпросния чл. 4 в момента гласи „Забранява се лобистката дейност, насочена срещу суверинитета, териториалната цялост на страната, към разпалване на расова, национална, етническа или религиозна вражда или към нарушаване на правата и свободите на гражданите„. Според Дончев е необходимо към този списък от забранени дейности да се добавят и такива, които застрашават „обществения морал“. Предложението му е добавено към текста на проектозакона, но предстои да се обсъжда и на следващото заседание на Комисията следващата седмица. Т.е.:

  1. Съвсем не е сигурно, че този текст ще мине на гласуване в Парламента.
  2. Даже, да бъдем съвсем честни, по-скоро ще бъде премахнат още по време на разискванията вътре в Комисията, защото е а) прекалено отворен за интерпретация, б) в разрез с български и в) в разрез с европейски нормативни документи.

Това, което трябва да ни притеснява (поне за момента) е, че българските депутати не се притесняват открито да говорят по начин, който насажда вражда към групи от хора, които тъй или иначе са подложени на ежедневна дискриминация. Днес Дончев се е изказал срещу гей общноста, утре на същия принцип ще забрани дейноста на жени с къси поли, защото и те нарушават обществения морал сигурно. После ще забрани дейноста и на хора, които в някакъв момент са били забелязани на публични места в нетрезво състояние. Проблемът с дискриминацията е, че нарушаването на правата на един човек, създава прецедент и потенциална възможност да се нарушат правата на много други хора, по най-различни други причини.

Дори да нямате отношение към проблемите на гей общноста в България, хомофобията на депутатите и наглоста, с която нарушават основни принципи на равноправието и човешките права са и ВАШ проблем. Защото не се знае утре пък вие в какво „опасно“ и „неморално“ лоби ще попаднете.

42 Коментари leave one →
  1. Anonymous permalink
    13.03.2009 14:03

    Публична тайна е, че във властта почти всички се педерасчета, лезбийки и/или двуполови, какво хленчите?

  2. petya permalink
    13.03.2009 14:16

    Не разбирам как сексуалната ориентация на когото и да било има отношение към работата им. Това, че ти си хетеросексуален прави ли те по-умен, кадърен или талантлив?! Очевидно, не.

  3. Бес permalink
    13.03.2009 15:37

    Моралната държава – единствена алтернатива

    Факт е, че във всяко общество съществуват пороци, но културата и образованието на която и да е държава, която не иска да завърши със самоубийство, не трябва да култивира тези пороци, даже и под формата на критика. Да, човекът може и да е вместилище на пороци, но хората не бива да позволяват, младото поколение да се възпитава, другояче, освен по идеалните примери. Не трябва да се допуска, децата да се равнявяват по дефектни и деградирали екземпляри.

    В култирата, както и във винопроизводството, трябва да се придържаме към всичко старо, традиционно и изпитано, и да бракуваме всичко свежо и непроверено.
    http://grigorsimov.blog.bg/viewpost.php?id=303740

  4. Yoana permalink
    13.03.2009 16:39

    Бес каза: „В култирата, както и във винопроизводството, трябва да се придържаме към всичко старо, традиционно и изпитано, и да бракуваме всичко свежо и непроверено.“

    Says who?

  5. десислава permalink
    13.03.2009 17:26

    бес, не разбирам какво искаш да кажеш. че хомосексуалните са дефектни и деградирали?

    и наистина ли смяташ, че можеш да правиш паралел между винопроизводството и политиката и културата на дадена общност? точно в този случай според мен това изобщо не е адекватно.

  6. Бес permalink
    13.03.2009 18:40

    Какво значи хомофобия? Хомо отива на Фобос? Защо трябва да харесваме и обичаме извратени типове? Който не е толерантен и съгласен с лъжата и измамата – глоба и затвор!

    Вашата уродлива действителност няма да продължи още много дълго! Законите на Небето не го позволяват! Има достатъчно пророчества за наближаващ апокалипсис през близките години.

  7. Yana permalink
    13.03.2009 18:44

    Бес, върви гледай Zeitgeist за емнайсти път и си лягай след това.

  8. Апостол Апостолов permalink
    13.03.2009 22:19

    Самият Дончев- като осанка, външен вид, поведение и глас(че) прилича на стопроцентов педал.

  9. Додо permalink
    14.03.2009 01:24

    г-н апостолов, бива ли такъв обиден коментар?

    Бес, ти сериозно ли пишеш в блога си, че жените имат
    природната даденост да се грижат за семейството и че
    само мъже бива да стават адвокати/архитекти/тн ?
    Ако толкова не ти се занимава да проучиш и една десета
    от „вярванията“, „убежденията“ или там каквото имаш,
    то поне не ги разпространявай публично. Мисля че е добра
    идея да ги запазиш лични.

    петя, дори обама е срещу гей браковете. много разочароващо!

  10. Yoana permalink
    14.03.2009 02:28

    Додо каза: „петя, дори обама е срещу гей браковете. много разочароващо!“

    Не мога да бъда сигурна, разбира се, но според мен това е предимно политическа необходимост, с която той се съобразява. Иначе нямаше как да бъде избран. Това говори повече за Америка като цяло, отколкото лично за Обама.

  11. Жилов permalink
    14.03.2009 04:59

    @Бес
    Ако се държахме за всичко старо и проверено, още щяхме да сме в Средновековието. За щастие на християнския ви свят идва край. Муахахаха

  12. Додо permalink
    14.03.2009 06:09

    Yoana,

    ne spodelqm lichno tvoeto mnenie, che ako beshe podkrepil gay marriages obama nqmashe da byde izbran. moeto lichno mnenie e, che shteshe da byde izbran, makar i s po-malka prednina.

    ne e mnogo priqtno, kogato liceto na liberalnata politika tuk i chovekyt nosesht nai-svejiq vyzduh v pravitelstvoto, e protiv gay marriages. da, toi podkrepq grajdanskite paktove, kakvito ima vyv france, no pyk gay obshtestvoto otgovarq s konstituciqta, koqto kazva che vseki e raven. ako vseki e raven, znachi vseki moje da vzeme knijka ili skluchi brak.

    v razgovor s edin socialen aktivist ot izvestna nacionalna organizaciq v usa, predlojih brakyt da byde zapisan kato pravo na vsichki da se jenqt za hora ot protivopolojniq pol. a grajdanskite paktove da ne bydat narichani brak. tova moe predlojenie sys symnitelna stoinost obache nqma kak da byde populqrno, makar i defakto to da e realnostta, tyi kato gays kazvat, che absolutnoto ravenstvo, dadeno im ot konstituciqta, im dava pravo na brak.

    i v tqhna zashtita, brakyt ne e definiran kato syuz mejdu hora ot razlichen pol

  13. epistemic murk permalink
    14.03.2009 06:17

    АХАХАХХАХа не е цайтгайст Янче, а тангра. Бес (елтимир), фашизиран нещастнико, върви да тъпчеш грозе с крака и да се молиш на тангра, щото нема никакъв смисъл да ни ходиш по либерал-педераските блогове да ни даваш акъл.
    аман от тия фашизирани моралисти с техните аграрни етики и морал от псевдо-палео-общинския строй.

    вие, фашистите сте неморални. анти-човеци и изроди.

    петя моля те няма смисъл да спориме с фашисти, ако съм на твое място ше му трия коментарите.

  14. Бес permalink
    14.03.2009 06:40

    epistemic murk, ти си фашизирана либералка с анархо-болшевишка закваска! Истинска чекистка, липсва ти кожената тужурка и револвера, готова си да трепеш опонентите си!

    @Жилов
    За щастие на извратения свят на мадам Йехова идва край!

  15. epistemic murk permalink
    14.03.2009 06:45

    фашизирана и либералка, анархо и болшевизъм? ти осъзнаваш ли че това са абсолютно несъвместими неща бе селячино?

    мисля, че имаш спешна нужда от политическо образование. заеби го тангра и почни да се образоваш в реални неща, не в окултно-фашистки.

  16. epistemic murk permalink
    14.03.2009 06:55

    жилов, той не е християнин, а тенгрист. и в европа има нео-пагани, тоя е такъв. като йоло денев, не знам дали го знаеш, едно старче дето хем е тангрист, хем вика исус е българин и показва три пръста и се смее. лудница.

    като БНС и елтимировите „воини на тангра’ отричат християнството, защото ‘убило бойния дух на българина’ и подобни фашизирани дивотии. БНС имат конски опашки в офиса си като символ на пра-българщината. разбира се, това не им пречи да защитават БПЦ в позицията им срещу гейовете, щото така им изнасася short term стратегически. чист опортюнизъм просто.

    те искат да са пра-българи, щото тва е чистата ирано-арийска раса за тях. и щото имитират германския нацизъм с неговите окултни древно-германски митологии.

    пълни ненормалници.

  17. Yoana permalink
    14.03.2009 06:57

    Додо, сигурно си прав, вероятно щеше да бъде избран.Това, което исках да кажа, е че, доколкото ми е известно, немалка част от заявените позиции на кандидатите са внимателно анализирани и подбрани от даден екип, съгласно множество фактори, в които личните възгледи на човека, който се е кандидатирал, може и да се окажат жертвани в името на някаква стратегия. Но може и въобще да не е така, не съм много информирана по въпроса, това мнение е следствие само от следенето на изборите и обсъждането им с шепа американци.

    Аз лично съм изцяло за легализирането на еднополовите бракове. Но в Америка явно моментът не е дошъл – в Калифорния, смятан за един от най-либералните щати, Prop 8 (за отмяна на еднополовите бракове) мина, макар и с малко. А рекламите в полза на това предложение твърдяха, че бракът между двама мъже или две жени заплашва устоите на семейството и в частност децата. И тук говорим за Калифорния, не за the Bible belt. Ако това действа в ози щат, значи със сигурност действа в национален мащаб, според мен.

    Макар че от друга страна срещнах немалко мнения, според които фактът, че Proposition 8 мина в Калифорния, се дължи и на големия процент имигранти от Южна Америка – демографска група, която, доколкото знам, се характеризира със силна религиозност и консерватизъм по отношение на подобно въпроси.

    Честно казано не съм достатъчно информирана, за да съм сигурна на какво се дължи идеята за еднополовете бракове да е все още толкова неприемлива за Америка, че дори и либералният президент да не я поддъжра.

  18. eneya permalink
    14.03.2009 07:21

    Бес, Елтимир, който и да си.
    Стара и изпитана практика е било да режат крайниците на пациентите.
    Стар и изпитан метод е бил да се пробиват дупки в главите на пациените с душевни заболявания, за да излязат бесовете (хахах).
    Освен това, кои точно стари и изпитани методи? Българските, арабските, гръцките, римските, китайските, африканските?

    Защото ако подходим логично, най-старите и изпитани са африканските, но се съмнявам да искаш да живееш в колиба под небето.
    Или?

    Изобщо, хубаво е да се аргументираш по-сериозно.
    Колкто до твърденията ти, за предразположеността на мъжете и жените, е доказано, че си неправ. Занимаваш се с психология, социология, генетика ли, че се изказваш така експернтно или това е твое мнение, хубаво е да ги уточняваш тези неща.

    Последно… пророчества за края на света има от еее … векове. Още 3в. е трябвало да свършио (всъщност и по-рано, но това нас н ни нтересува).
    От 3в. насам светът не е свършил. И много често свършек на света може да се тълкува като свършек на ера/епоха/обществен строй, а не буквално загиване на планетата.

    Колкото до Тангра ( Христос и всички други любими Божества), истината е, че всекидневно нарушаваме забраните им и живеем в разрез с техните предписания
    Пример 1. Ядем омари, според Библията не може.
    Пример 2. Носим дреха от смес от вълна и лен (май беше лен, не съм сигурна), което пак е на въпреки на забраните.
    Разбира се, за теб това няма значение, но това означава, че изъплняваш наредбите, които те устройват, а не всички. Което пък автоматично означава, че това, което ти изповядваш не е религията, която твъриш, че изповядваш, а си е някаква твоя измишльотина с онова някаква друга религия. Така възникват сектите впрочем. Или ересите, да използваме хубавата думичка, която се е употребявала, за да означи характерно философско течение.

    Точка. ;)

    Истината е, че повечето религии отмират заради неприложимостта им, а по-тъжната част е, че всъщност никой не знае какво са казали боговете/Богът някога, защото са тълкувани на език, с който поначало маймуните са си казвали къде има зрели банани.
    Представи си колко опростено е трябвало да се изказва Бог на Мойсей, за да го разбере той, представи си живота му, ценностите му, мислиш ли, че е бил особено интелигентен, особено начетен и умен? Не… защо тогава приравняваш съвременните хора и реалност с някогашната?

    П.П. Аз лично се възприемам като агностичка, но нямам нищо против да дискутирам по-задълбочено религозни тематики.
    П.П. 2 Изобщо не можеш да бъдеш сигурен какво са казвали боговете за сегрегацията по признак пол, етнос и т.н., защото политиката и религията винаги са вървяли ръка за ръка, а и винаги има нужда от удобни мишени, които да бъдат сочени от паството, един вид, черни овци.

    И самият Тангра не е казвал и копче, къде е мястото на жените, че не признава хомосексуалните и т.н. Това са някакви измислици (в последствие) и добавки.
    Т.е. Ти или не си истински тангрист или нямаш никаква представа за думите на бога, който почиташ. И в двата случая аргументите ти само олекват.

  19. Кръстю permalink
    14.03.2009 07:33

    Защо е тази злоба и нападки? Православието не се обявява срещу педерасите ,в мисъл на борба срещу тях а напротив, гледа на тях като на хора страдащи от заболяване, както наркоманите и алкохолиците и което пи желание и усилие от тяхна страна може да се излекува…А за браковете -какви бракове?? Това са педерастки хитринки за зарибяване на деца от малки и на какво основани те пък ще предопределят развитието на едо дете, което ще се чуди кой при него е мама и кой -тати и да си чупи китката, т.е,зорлан да се изпедераси, само за кефа на двама дето искат пълно щастие -хем кур в дупе, хем дете на ръце….като имат силен зор да си направят…чета по вестниците, че след 5 години можело и мъже да раждат….Да не говорим, че у нас на последък „социално слаб“ и гей(педерас) са се обърнали на професия -всеки селинжър с повишен аален сърбеж, като го мързи да учи, или работи ,или пък просто разбере че не става за нищо, се присламчва към някоя гей-дружинка и започва да реве а права и привилегии и че бил унизен и оскърбен …Голям майтап- наскоро чух нещо весело- гей било състояние на духа а педерас-състояние на г… Ха-ха-ха..
    ===================
    Няма страшно ,хомосексуални винаги е имало и ще има, проблема е ,че сега са много агли и изпростяли, впрочем, както всички…и това ще отмине.

  20. десислава permalink
    14.03.2009 08:09

    бес ми напомня подозрително на ортодоксалните евреи- стоят по цял и четат тората, получават пари от държавата, защото не работят, а трябва да ядат, чакат да стане петък и да дойде шабат, когато, забележете, не бива да правиш почти нищо, което води до напредък. не може да готвиш, не може да палиш лампа, да караш кола и т.н. работата е там, че на либералните евреи въобще не им пука за шабат и си правят каквото си искат и затова ортодоксалните замерят с камъни колите им и ги пребиват. знам, защото бях в израел преди 2 седмици и видях такива неща. освен това съм убедена, че това никой бог не го е казал, че имаш право да го правиш. с което искам да кажа, че както ортодоксалните евреи, така и бес, изобщо, изобщо не са разбрали за какво става дума.

    epistemic murk, yeaaah:)

  21. Додо permalink
    14.03.2009 08:31

    Кръстю, pri tebe nqma da otmine

  22. eneya permalink
    14.03.2009 08:33

    Брей, Кръстю явно много семейни с деца гей-двойки познава, та знае как се развиват такива деца.
    Защото ако не знае и говори наизуст, значи Крстю просто си лала…
    Кръстю, я ни кажи, лалащ ли си или знаеш за какво говориш.

    Болни, добре де, баси, науката, спихологията казват „тези хора не са болни“, ти да не би да си нещо повече и да получаваш твоите знания по небесният факс, че така уверено отричаш думите им?

    Колкото до злоупотреба, не мога да кажа, аз не познавам такива хора, каквито ти описваш.

  23. Ena permalink
    14.03.2009 09:31

    Кръстю, къде намеси православието? Гей общността не е тръгнала да излъчва патриарх. Освен това, като си се загрижил толкова за православието, я кажи колко често ходиш на църква и кой ти е изповедникът?

  24. Бес permalink
    14.03.2009 09:38

    Има закони на Бог и Небето, които са неотменими!
    Богоборците имат само временна власт на тази планета!

  25. Ena permalink
    14.03.2009 09:48

    A за горделивите, които си въобразяват, че Бог им говори на уше и тормозят околните с псевдо-набожността си, има специално запазено място в ада.

  26. Кръстю permalink
    14.03.2009 11:07

    eneya ,знам какво говоря,от къде съм знаел?! – То не е необходимо да хванеш магарето за оная работа, за да познаеш ,че е мъжко. Колкото ми се ходи,толкова ходя на църква…Какви гей общности,какви пет лева….дива селска педерастия,евтин курвалък и миризливи чорапи, човек се мъчи да бъде културен, ама тук не върви.И Караян и Томас Ман и много видни личности са имали тази СЛАБОСТ,но са стойностни хора, а сега какво, всеки трети циганин и мухльо, дето не ги е чувал, тръгнал с гъза напред и чака аплодисменти…че и деца искал да гледа и да се жени…Ега ти държавата,ега ти цирка…То които им прилича да се женят ,т.е мъже и жени ,реват,че били разкрепостени и искали да се обичат без брак, педалите реват за сватби с деца…Господ наистина трябва да слиза и да си прибира вересиите…смях и благородие!
    Днес ми е весело ,пък и някои хора като ги вземаш на сериозно, започват и сами да си вярват..Какво да се чудим, каквато държавата, такива и педераситие.

  27. desislava permalink
    14.03.2009 11:55

    добрата новина е, че кръстю е на 52, т.е. хубаво е, че не е на 22, примерно.

  28. Кръстю permalink
    14.03.2009 13:13

    52=(2х22) +8
    desislava, кое му е хубавото? Не знаеш ли, че дърт боклук като се запали голям пушек се вдига..Когато аз бях нна 22 ,не ме сърбеше задника,нито пък сега, макар че имам набори,които станаха много фешън и се разхлопаха като на стар кенеф вратата..Някои даже искат да минават за ЕнтЕлигенти и четат списание „Егоист“ ..
    Пъстър свят, все модерни, разкрепостени, умни и забавни само им трябва да поносят на Моисей джезъла,щото бил прост…и нямал думи…то като слушам сегашните 22годишни,че и по млади тинейджъри (то си звучи точно като кухи тенджери) и 300 думи им идват множко, само мучене и пелтечене и някой лаф на развален американски от филмите..РАБИРАШ ЛИ?…Ега ти самочувствието , …то и на 52 мога да оправя две на по22, ако обещаят, че ще мълчат….да не се пресека. Ха-ха-ха!
    Голям майтап, смейте се,смехът е здраве, стига сте спорили за работи, дето не са ви нито за главите, нито за главичките…има време за всичко…бъдете весели

  29. Yoana permalink
    14.03.2009 15:13

    Кръстю каза: „че и деца искал да гледа и да се жени…Ега ти държавата,ега ти цирка…“

    Чудя се тигава какво ти е мнението за Испания като държава… Там хомосексуалните хора имат законно право да сключват брак, а мисля и да осиновяват деца. Същото важи и за Холандия, Канада, Белгия, ЮАР и Норвегия.

  30. Гражданин на Гомора permalink
    14.03.2009 19:56

    Кръстю, Кръстюююю, пфу бре, миришеш на двугодишно кисело зеле!
    Хомовци е имало, има и ще има, колкото и трудно да го понася твоята кратунка. Готиното е, че все повече хора осъзнават, че да си гей е напълно нормално, не е нужно да си гениален артист, ненадминат пианист или диригент. Обаче ти братле живееш в саламура, която е крайно време да бъде лисната из тоалетната. Гледай си мизерния животец и спри да ги мислиш гейовете. И ще се женят/омъжват, и деца ще имат, deal with it. Ти си скачай като циркова маймунка колкото щеш, гейове, гей култура и гей секс ще има и още как и то без твое позволение:))

  31. Кръстю permalink
    15.03.2009 01:59

    Имало е,разбира се, и сигурно ще има ,аз какво казвам, само че такава наглост и простотия не е било и то е защото цялото ни общество е развалено и не на кисело зеле вони,а направо на пръдня и колкото и парфюм да си олива…
    Първо, защото католицизма е най-голямата ЕРЕС, това да има папа (божи наместник) и да се опрощават грехове срещу заплащане, какво остава, за пари може и креват да турят в църквата..
    Нищо нямам против педерасите, само да се държат нормално, да не се кълчотят по паради като шебеци, защото точно ТЕ нарушават правата ми по този начин, аз не парадирам със своята сексуалност и не виждам защо НОРМАЛЕН човек да го прави, нали уж не са болни, ама ми е ясно що се прави ,омръзват им едни и същи трътки и иска т да зарибяват…и за това тази любов към децата . На детето първите седем години са важни…На времето, като 17годишен познавах един гей, той беше тогава на към 50 и даваше уроци по пиано …Рядко възпитан човек, личеше му тази ..женственост, но никога не си е „поисквал“,не е нахалствал, просто такъв фин и възпитан човек на фона на простаци и гащници беше съвсем друга гледка, а сега- отврат…само едно пауново перо да си заврат в трътката…
    Няма смисъл от това перчене, дето го чета тук, фашисти, либерали, болшевики, не ги смесвайте бъдете първо ора ,сетне педераси и лезбийки и дизайнери…Пак ви казвам, по весело, но без тази панаирджийска кресливост прави ви жалки …

  32. Yoana permalink
    15.03.2009 04:40

    Кръстю каза: „Нищо нямам против педерасите, само да се държат нормално, да не се кълчотят по паради като шебеци, защото точно ТЕ нарушават правата ми по този начин, аз не парадирам със своята сексуалност и не виждам защо НОРМАЛЕН човек да го прави, нали уж не са болни“

    Гей прайд парадите се правят предимно за ангажиране на общественото внимание. Ако имаше пълно приемане и нулева дискриминация от страна на държавата и обществото, едва ли щеше да има нужда от утвърждаване на идентичността и напомняне, че те съществуват и имат проблеми.

  33. tilia-tomentosa permalink
    15.03.2009 11:12

    Първо, благодаря на автора за информацията.

    Второ, леле какво чудо става с тези коментари!Да се смея ли, да плача ли? А аз защо ли си мисля, че хомосексуалните ми приятели са нормални човешки същества?

    Дарина

  34. Кръстю permalink
    15.03.2009 11:26

    Ето! Сами си го казвате…А на кого е нужна тази идентичност и какво значи дискриминация в случая, освен моето НЕжелание ,както и на МНОГО да се влеем в тези редици?!
    Истината по-скоро е друга : Тук май не става въпрос само за СЕКСУАЛНА оиентация, а за нещо повече…И стремежа е не получаване на разбиране ,а мултиплициране, и тия паради са по-скоро за „преброяване на дивите зайци“ (имаше такъв български филм), или като социалистическият лозунг „Много сме,силни сме!“…
    Иначе клубовете биха били достатъчни, не виждам защо трябва да ми завирате в очите сексуалноста си, аз е искам да надничам в ничий креват и не виждам смисъл никой да го изкарва на мегдана…Ако се държиш нормално и си вършиш работата ,проблеми няма, не може пък всички да се държат и изглеждат като Рамбо…пък и не е необходимо.

  35. валерий Русанов permalink
    15.03.2009 14:05

    Браво Петя, поздравявам те за публикацията и за целия блог. Едва днес попаднах на него и съм много приятно изненадан. Напълно те подкрепям и сматам още утре да направя линк към него на уебстраницата на АКСЕС, ако нямаш нещо против разбира се.

  36. Ena permalink
    15.03.2009 14:10

    Демокрация означава, че след като всеки хетеросексуален, незавсисимо колко е прост, нагъл и неприятен, има право на граждански брак, би трябвало това право да го има и най-простият, нагъл и неприятен хомосексуален. На мен гей парадът ми се стори много по-сдържана и интелигентна работа от хетеросексуалните по съдържание Big Brother и шоуто на Слави, както и още куп неща, които всяко детенце може да види невъзпрепятствано по телевизията.

  37. Краси permalink
    15.03.2009 18:50

    Ена, звучи добре, но това не е значението на понятието демокрация :)

  38. Додо permalink
    15.03.2009 18:56

    tvyrdo se podpisvam pod mnenieto na ena za heteroseksualnite manifesti po tv. ne e zdravoslovno decata da gledat takiva absurdni neshta!

  39. Кръстю permalink
    16.03.2009 07:05

    Едно уточнение, извинете,но ще е от полза :ДЕМОКРАЦИЯ е форма на държавно управление, а не морална категория ,букално в превод от гръцки означава НАРОДОВЛАСТИЕ, т.е власт от народа за народа. От там, насетне, народа, чрез референдуми (допитвания), гласуване, или чрез съвет на правомощни, избрани лица определя нормите на социално поведение ,които веднъж прогласувани стават ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ за всички и неспазването им води до съответни регламентирани санкции.

  40. Ena permalink
    16.03.2009 09:28

    Кръстю, и аз това имам предвид. След като демокрация не е морална категория, следва да не може да се ограничи лобирането въз основа на сексуалността на лобистите. Щото и хомосексуалните са от народа.

  41. Кръстю permalink
    17.03.2009 06:38

    Да, от народа са. И по конституция всички сме равни (в смисъл на равноправни) пред закона и не се предвиждат приилегии на расова, етническа ,релилигиозна и СЕКСУАЛНА основа. Не виждам, защо някой трябва да си я изтъква ,като никъде в документи няма графа секс.ориентация, и не е база за дискриминация. Мен лично не ме интересува кой как прави секс, когато ми се налага да работя с него…
    Или като по Оруел- всички са равни, но НЯКОИ са по-равни?!

  42. Ena permalink
    17.03.2009 09:30

    На едно мнение сме, Кръстю. След като не те интересува как някой прави секс, когато работиш с него, би трябвало да не те интересува как същия човек прави секс, когато лобира или когато пожелае да сключи граждански брак. Щом като сме равни по конституция.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: